GO AUTO Sales Sdn Bhd, (HAVAL Malaysia) selaku pengedar rasmi kenderaan Haval di Malaysia mengumumkan perkongsian strategik dengan Maxx 'N Go yang mana pemilik Haval boleh memilih melakukan penyenggaraan tanpa perlu menghantar kereta mereka ke pusat servis.
Kolaborasi ini cuba menghasilkan penyelesaian pintar dan keselesaan maksimum kepada pemilik Haval dalam urusan penyenggaraan kereta. Sebagai tambahan Maxx 'N Go menawarkan aplikasi mobil bantuan penjagaan kereta secara on demand yang membolehkan pemilik Haval menetapkan lokasi, memilih masa sesuai dan mendapatkan servis diperlukan untuk kereta mereka.
BACA >>> Aplikasi Mobil, Maxx N' GO Tawar Servis Serendah RM99 kepada Pemandu GrabCar
Sebagai penyedia perkhidmatan mobil rasmi untuk kenderaan utiliti sukan (SUV) Haval, servis akan dilakukan dengan menggunakan produk pelincir dan alat ganti tulen keluaran Haval sendiri, dan semua itu boleh ditempah menerusi aplikasi mobil.
Pengarah Eksekutif Go Auto, Group, Dato' SM Azli SM Nasimuddin berkata, Maxx 'N Go dipilih sebagai pilihan servis untuk membantu meringankan beban pelanggan dalam urusan penyenggaraan SUV Haval mereka tanpa perlu mengorbankan masa.
"Paling penting pelanggan tidak perlu risau tentang waranti yang kami berikan selagi ia menggunakan minyak pelincir Go Auto dan mengikut prosedur operasi standard (SOP) ketika servis," katanya.
HAVAL Malaysia dan Maxx ‘N Go percaya perkongsian tersebut dalam jangka masa panjang dapat mewujudkan kesedaran kepada pengguna awam, terutama pelanggan Haval. Sebagai sebahagian SOP servis, pemeriksaan keselamatan 15 poin percuma akan dibuat.
Ini termasuk memeriksa bunga dan tekanan tayar, sistem brek, operasi pedal untuk brek dan klac, bateri, bilah pengelap dan juga paras bendalir seperti minyak brek, minyak gear, penyejuk @ coolant, minyak stereng dan pencuci cermin. Ini secara tidak langsung dapat mendidik dan mempromosikan keselamatan kepada pengguna Haval.
IKUT SOP, MASA FLEKSIBEL
Ketua Pegawai Teknikal (CTO) Maxx 'N Go, Tengku Djan Ley berkata, perkongsian dengan Haval ialah peluang terbaik untuk menunjukkan fleksibiliti pelaksanaan servis kenderaan yang ditawarkan aplikasi mobil.
"Ini peluang terbaik untuk menunjukkan fleksibiliti dalam menyesuaikan servis kami dengan SOP dan alat ganti pengeluar, dan pada masa sama mengekalkan kualiti servis terbaik yang pelanggan harapkan," katanya.
Menerusi kerjasama dengan Maxx ‘N Go juga, HAVAL Malaysia berharap syarikat itu mampu menyediakan servis asas seperti menukar minyak enjin dan bantuan jalanan kepada kira-kira 2,000 pemilik Haval di Selangor.
.Maklumat lanjut tentang HAVAL Malaysia boleh layari laman web HAVAL Malaysia, Facebook atau Instagram, atau hubungi khidmat pelanggan di 03-5569 7332, atau e-mel [email protected], ATAU kunjungi laman web Maxx 'N Go dan Facebook Maxx 'N Go
Leave a Reply