NAZA Euro Motors Sdn Bhd memperkenalkan butik DS Store di Naza Automall Petaling Jaya, pertama di Malaysia dan juga Asia Tenggara. Butik ini dibina berkonsepkan DS Spirit of Avant-Garde dan inovasi seni yang hanya ada pada kenderaan DS dengan keluasan ruang 3,230 kaki persegi dan tampil dengan ciri 3S (jualan, servis, alat ganti).
DS Store mampu memuatkan tiga kenderaan pada satu-satu masa dan akan hab sehenti baharu buat pemilik DS dan pelanggan baharu di Malaysia dalam mengalami sendiri pengalaman selepas jualan dan kenderaan buatan Perancis.
Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Kumpulan Automotif, Naza Corporation Holdings, Datuk Samson Anand George berkata, DS Store ialah bilik pameran pertama DS diperkenalkan di Malaysia dan Asia Tenggara.
"Ia direka untuk menawarkan servis premium dan pengalaman pelanggan terbaik. Bagi membangunkan jenama ini di Malaysia, kami merancang melabur sebanyak RM5 juta untuk pemasaran dan operasi sepanjang 2019, dan RM2 juta bagi membangunkan pusat flagship," jelasnya.
Ruang pelanggan luas secara langsung mampu memberikan keselesaan dan ketenangan kepada pembeli yang menghantar kenderaan mereka untuk diservis, termasuk pelanggan yang mahu membeli kenderaan DS. Turut dipamerkan ialah koleksi produk gaya hidup DS yang penuh dengan elemen kemewahan, kehalusan, dan personaliti tersendiri.
Sementara itu, pengalaman realiti maya di Zon VR memberi peluang kepada pelanggan melihat, meneroka, dan berinteraksi dengan produk DS. Setakat ini, DS Automobiles memiliki 450 butik DS seluruh dunia.
BACA >>> DS 3 Crossback (2019) - SUV Premium dengan Rekabentuk Seni Perancis
norliza tajudin says
im interested with DS7