SETAKAT 31 Julai lalu, sebanyak 93 cawangan Proton sudah dinaik taraf kepada Pusat 3S (jualan, alat ganti, dan servis), dan 4S (jualan, alat ganti, servis, semburan cat), iaitu mencapai sasaran 85 peratus berbanding 109 cawangan menjelang akhir Oktober depan.
Terbaru, Proton Edar Chan Sow Lin di Kuala Lumpur ialah antara pusat servis yang kini berubah imej mengikuti standard baru ditetapkan Proton dan menjadi cawangan Proton Edar pertama diubah suai sepenuhnya. Penambahbaikan Pusat 4S sedia ada itu, yang berkeluasan 14,875 kaki persegi, ialah selaras inisiatif Proton dalam mewujudkan persekitaran yang lebih segar di semua pusat jualan dan pameran pengeluar itu.
Ini penting untuk memastikan pelanggan menikmati pengalaman jualan dan perkhidmatan terbaik, selain memastikan berfungsi sebagai pusat sehenti untuk kemudahan pelanggan. Cawangan dinaik taraf itu juga bertujuan meningkatkan jualan dan servis sebanyak 30 peratus.
BACA >>> Lagi Foto SUV Proton Bocor, Rekaan Belakang Tampak Lebih WOW!
Pusat 4S itu kini menggunakan skema warna baru yang lebih ceria dan segar dengan ruang istirahat pelanggan turut diperluaskan menerusi tambahan tempat duduk bagi keselesaan pelanggan.
Leave a Reply