DEMI kepuasan pelanggan, Chevrolet Malaysia memperkenalkan Chevrolet Complete Care (CCC) dalam usaha menawarkan perkhidmatan selepas jualan yang lebih baik.
Menerusi CCC, ia menawarkan lima kelebihan kepada pemilik baharu Chevrolet termasuklah pelanggan sedia ada.
Sekiranya anda adalah pelanggan sedia ada mahupun sedang bercadang ingin membeli kenderaan Chevrolet, berikut ada lima kelebihan yang perlu ketahui.
1. JAMINAN 5 TAHUN
Berbanding sebelum ini yang hanya menawarkan jaminan selama tiga tahun, kini kesemua kenderaan Chevrolet didatangkan dengan waranti lima tahun atau 200,000km perbatuan.
2. BANTUAN TEPI JALAN 24/7
Menerusi program ini, pelanggan Chevrolet boleh mendapatkan bantuan tepi jalan tanpa mengira lokasi dan masa. Bantuan tunda dan baik pulih kenderaan disediakan bagi mereka yang memerlukan.
Bagi pelanggan baharu, anda akan menerima bantuan tepi jalan 24/7 secara percuma bagi tahun pertama. Untuk tahun selanjutnya dan kepada pemilik sedia ada,anda boleh mendaftar semula dengan kadar bayaran RM15.60 setahun.
3. COMPLETE CHEVROLET SERVICE
Setiap kerosakan pada kenderaan akan digantikan dengan alat ganti tulen Chevrolet. Pelanggan turut akan dimaklumkan dengan harga alat ganti sebelum melakukan proses penukaran.
BACA >>> #PanduUji: Chevrolet Colorado 2016 - Trak Pikap Premium untuk Cita Rasa Premium
4. BANTUAN KHIDMAT PELANGGAN 24/7
Sebarang masalah, anda boleh menghubungi terus pusat khidmat pelanggan Chevrolet. Bantuan mekanik juga turut disediakan sekiranya diperlukan.
Selain itu, pelanggan juga boleh berborak dengan perunding khidmat pelanggan secara langsung menerusi laman Chevrolet Malaysia.
5. CHEVY LINK
Menerusi Chevy Link, setiap maklumat pelanggan termasuk jadual servis boleh diakses di mana-mana pusat servis Chevrolet. Dalam erti lain, pemilik kenderaan boleh menuntut waranti di mana-mana pusat servis Chevrolet.
Sehingga kini, Chevrolet Malaysia memiliki 21 pusat servis bertauliah termasuk di Sabah dan Sarawak.
Leave a Reply