MITSUBISHI Xpander terus membuktikan populariti di pasaran tempatan apabila mencatat lebih 50,000 unit jualan sejak pelancaran rasmi pada 2020.
Pencapaian itu mengekalkan kedudukan Mitsubishi Xpander sebagai kenderaan pelbagai guna (MPV) bukan nasional nombor satu di Malaysia untuk lima tahun berturut-turut, bermula November 2020 hingga kini.
Terima Kasih Pelanggan Malaysia
Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) MMM, Takashi Sakamaki menzahirkan penghargaan kepada semua pelanggan atas kepercayaan berterusan terhadap jenama Mitsubishi.
Terima kasih kepada semua pelanggan kerana mempercayai kami. Pencapaian ini mencerminkan komitmen kami untuk terus menghasilkan kenderaan yang memenuhi keperluan keluarga Malaysia.
"Lebih 50,000 pelanggan kini memilih Xpander sebagai teman perjalanan mereka, dan kami berjanji terus menyokong anda hari ini dan untuk tahun akan datang."
Menurutnya, sambutan luar biasa terhadap Xpander menjadi simbol keyakinan pengguna terhadap jenama Mitsubishi, terutama ketika MMM menyambut ulang tahun ke-20, tahun ini.
Rekabentuk Serba Praktikal untuk Keluarga Moden
Direka khas untuk keluarga moden, Mitsubishi Xpander menggabungkan elemen praktikaliti, keluasan dan gaya kenderaan utiliti sukan (SUV).
Dengan 7-kerusi fleksibel, ruang kabin luas dan rekabentuk lasak, Xpander terus menjadi penanda aras dalam segmen yang sesuai untuk pemanduan harian bandar atau percutian hujung minggu.
Kempen ‘Xpander Step Up To Your Dream’
Bagi meraikan kejayaan tersebut, MMM melancarkan kempen khas ‘Xpander Step Up To Your Dream’ yang menawarkan penjimatan hingga RM10,000 kepada pelanggan baharu.
Antara tawaran menarik adalah:
- Ansuran bulanan serendah RM799
- Subsidi insurans
- Tawaran tukar beli (trade-in) untuk masa terhad
Perkhidmatan Selepas Jualan Dipertingkat
MMM turut menekankan komitmen terhadap pengalaman pemilikan terbaik melalui perkhidmatan selepas jualan berkualiti tinggi dan pusat khidmat pelanggan menyeluruh.
Ketika ini, MMM mempunyai 63 bilik pameran (termasuk lapan Pusat 4S) dan 63 Pusat Servis seluruh negara.
Bagi pasaran Sabah dan Sarawak pula, terdapat 16 bilik pameran (masing-masing lapan setiap negeri), dan 30 Pusat Badan dan Cat (Body & Paint) di bandar utama.
Dengan prestasi jualan konsisten, Xpander bukan sekadar kenderaan keluarga, tetapi simbol kualiti, praktikaliti dan keyakinan rakyat Malaysia terhadap jenama Mitsubishi.
Leave a Reply