PENGEDAR rasmi kenderaan Mazda di Malaysia, Bermaz Auto Group kini sudah membuka semula operasi pusat jualan, servis dan alat ganti jenama itu bermula 12 Mei lalu.
Bermaz Auto turut mengambil beberapa langkah pencegahan sebagai mematuhi peraturan ditetapkan Kerajaan dan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dalam usaha mencegah penularan wabak Covid-19. Justeru perkhidmatan tanpa kontak Mazda Contactless Service diperkenalkan bagi mengekalkan penjarakan sosial dengan pelanggan.
Berikut pilihan dan komitment ditawarkan di bawah Mazda Contactless Service:
- Servis Ambil dan Hantar: Disediakan di pusat servis terpilih secara janji temu kepada pelanggan dalam radius 10km dari lokasi ambil kereta.
- Servis Bergerak: Servis di rumah pelanggan, juga secara janji temu. Perkhidmatan ini sudah diperkenalkan sejak 2017.
- Komitmen Mazda: Bahagian kabin kereta akan disembur pembasmi kuman sebelum dan selepas diservis.
- Lanjutan Waranti 5 tahun dan Servis Percuma 5 tahun: Waranti akan disambung buat pelanggan yang terkesan sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).
Sebarang maklumat lanjut mengenai program ditawarkan boleh layari laman web Mazda atau hubungi 1-800-22-8080.
BACA >>> Mazda Akan Perkenal EV Pertama di Tokyo, Ada Varian Enjin Rotari untuk Cas Tambahan
BACA >>> #PanduUji: Segala yang Seksi Tentang Mazda3 Hatchback
Leave a Reply