NAZA Automall menghimpunkan semua 14 jenama automotif Syarikat Naza Group di bawah satu bumbung bagi memudahkan jangkauan pelanggan. Pelanggan Naza Automall kini boleh melihat model Maserati, Kia, Peugeot, Citroën, Chevrolet, Ducati, Indian Motorcycle dan Vespa di fasiliti tersebut yang berkeluasan 250,000 kaki persegi.
Selain itu, Naza Automall turut menawarkan jenama lain bagi segmen kenderaan pelbagai guna (MPV) dan kenderaan utiliti sukan (SUV) supaya dapat memenuhi lonjakan permintaan kedua-dua segmen itu kebelakangan ini. Tidak ketinggalan, pihak Naza Automall turut menyediakan kempen promosi kepada pelanggan yang membeli kereta dan motosikal baharu.
Jangan lepaskan peluang memenangi percutian 4 hari 3 malam untuk menonton perlawanan separuh akhir Piala Dunia FIFA 2018 di Moscow, Rusia. Bagi mengetahui lebih lanjut tentang kempen tersebut, anda cuma perlu mengunjungi Naza Automall bermula 1 Mei ini.
Naza Automall juga menawarkan promosi untuk lebih nilai wang dan keistimewaan khusus perniagaan di bawah syarikat Naza termasuk hartanah, pertanian, pendidikan, insurans dan kewangan, termasuk makanan dan minuman.
Leave a Reply